آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های آروما بوده است و آروما در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی کالاهای ارائه شده در وب‌سایت آروما، همه محصولات باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف‌کننده برسند و در این خصوص دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و  تا هفت روز امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد. اما اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف فروشگاه اینتذنتی آروما همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول ۷ روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، آروما ۷ روز  فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

همچنین خریداران محترم آگاه باشند که مفاد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر خریداری اینترنتی معتبر، و مورد توافق طرفین خواهد بود:

 1- طبق ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۷/۱۰/۱۳۸۲ مشتری می تواند ظرف مدت هفت روز کاری اقدام به انصراف خود از خرید نماید مشروط به اینکه:

  • کالای خریداری شده باز نشده و پلمپ باشد.
  • هزینه باز پس فرستادن کالا طبق ماده ۳۷ قانون تجارت االکترونیک، بر عهده خریدار می‌باشد.
  • نظر به انتخاب روش تحویل کالا توسط مشتری، زمان آغاز مدت هفت روز کاری انصراف از خرید طبق بند الف ماده ۳۸ قانون تجارت الکترونیک از تاریخ تحویل کالا توسط شرکت به کالا رسان محاسبه می گردد.

 2- طبق ماده ۴۱ قانون تجارت الکترونیک چناچه کالای خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده توسط شرکت از نظر(جنس، برند، رنگ) متفاوت باشد مشتری باید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا از کالا رسان، کالا را باتوجه به شرایط ذیل به شرکت عودت نماید:

  • هزینه عودت کالا بر عهده شرکت خواهد بود.
  • زمان محاسبه عودت کالا در فرض فوق از سوی مشتری تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا به کالا رسان خواهد بود.

 3- چنانچه کالای خریداری شده مشمول بندهای فوق نبوده و پس از باز شدن کالا از بسته بندی دارای عیوب فنی باشد به طوری که اگر کالای خریداری شده دارای یکی از شرایط ذیل باشد:

  • گارانتی دار: خریدار موظف است کالای مزبور را برای شرکت گارانتی کننده ارسال نماید لذا شرکت هیچ گونه مسئولیتی را در ارتباط با عیوب فنی محصولات با گارانتی ندارد.
  • فاقد گارانتی: شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال عیوب فنی ندارد

 4- خریدار مکلف است بلافاصله حین دریافت کالا از کالارسان و در مقابل وی اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره نماید. چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند (شکستگی، ترک خوردگی، زدگی وغیره) باشد از تحویل کالا اجتناب نموده و در غیر اینصورت تحویل کالا توسط کالا رسان به خریدار به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و شرکت ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمی‌پذیرد.

۵- چنانچه کالای خریداری شده توسط مشتری به دلیل عدم موجودی کالا قابل تحویل نباشد، شرکت طبق ماده ۳۹ قانون تجارت الکترونیک مکلف است وجه دریافتی را ظرف مدت ۷۲ ساعت کاری به خریدار عودت نماید. عودت وجه منوط به اعلام شماره حساب بانکی و ثبت درخواست در قسمت تماس با ما (درخواست لغو سفارش و استرداد وجه) توسط خریدار است.