• روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟

پاسخ : برای خرید از آروما ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتمادر زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی مشتریان آرامو بوسیله پیامک و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تاییدثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

  • رای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

تیم پشتیبانی آروما در زمان ساعات اداری ( از ساعت ۹ تا ۱۷  ) پاسخگوی شما می باشد. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شمابوجود آمد برای ما پیغام بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد با شما تماس حاصل گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.

  • در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان آروما در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را برای شما پیامک می کنند.

  • آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی آروما تماس بگیرید. اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف ۲۴ ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی ۲۴ ساعت مسترد خواهد شد و اگر کالای شما ارسال شده باشد می توانید پس از تحویل کالا، روشهای بازگشت کالا را با عنایت به نوع کالا از واحد پشتیبانی جویا شوید.

  • آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با آروما تماس بگیرم ؟

خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف آروما برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

  • آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

هدف آروما این است که شما یک خرید آسان و لذتبخش آنلاین را تجربه کنید. همچنین با توجه به شرایط روز کشور در مورد شیوع ویروس کرونا امکان خرید حضوری در حال حاضر وجود ندارد اما چنانچه تمایل داشته باشید می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

  • آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟

این امر فقط در شهر تهران مقدور بود که با عنایت به شیوع ویروس کرونا در حال حاضر امکان ارائه این سرویس وجود ندارد.

  • آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟

بله، چنانچه می خواهید سفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام به آروما کالای مربوطه به آدرس ذکرشده تحویل داده می شود.

  • اگر کالای ارسالی با کالایی که در آروما دیدم مغایرت داشت، باید چکار کنم؟

می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیام به بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی آروما اطلاع دهید. بدیهی است آروما خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استرداد کالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می کنند.

  • اگر پرداخت سفارشم مغایرت داشت به چه صورت اطلاع دهم؟

اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی آروما پیگیری نمایید تا هر چه سریعتر برای آن، اقدامات کافی و لازم انجام گیرد.

  • آیا خرید از آروما امن است؟

برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی‌کنیم. سیستم پرداخت توسط درگاه بانک انجام می‌شود و ایجاد ارتباط با شیوه امن صورت می پذیرد، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است.

  • محصولات خریداری شده به چه صورت ارسال می شود؟

کلیه سفارشات مربوط به شهر تهران از طریق پیک و برای سایر شهرها از طریق تیپاکس به صورت پس کرایه برای مشتریان ارسال می گردد.

  • مشاوره نخصصی خرید محصول برای چه رده سنی انجام می شود؟

مشاوره نخصصی هیچ محدودیت سنی ندارد.

  • آیا محصولات ارائه شده در آروما خاصیت درمانی هم دارند؟

بله . اکثر محصولات آروما درمانی هستند که با مشاوره می توانید از آنها استفاده بهینه ای داشته باشید.

  • چگونه می توان با شما ارتباط مستقیم برقرار نمود؟

لطفا در این خصوص به قسمت ارتباط با ما مراجعه نمایید.

  • برای دریافت مشاوره پوست و مو از شما چه باید کرد؟

چنانچه امتیاز لازم را داشته باشیددر بخش شگفتانه می توانید از مشاوره رایگان استفاده نمایید.

  • حداکثر زمانی که پس از خرید ، محصولات به دست مشتری می رسد چقدر است؟

متناسب با میزان فاصله از تهران، بین ۵ تا ۷ روز سفارش به دست مشتری می رسد.

  • پرداخت وجه سفارشات به چه روش هایی صورت می پذیرد؟

پرداخت وجه به دو روش انجام خواهد شد: الف – پرداخت اینترنتی از طریق درگاه بانکی که با امنیت بسیار بالا صورت می پذیرد. ب – کارت به کارت . در روش کارت به کارت می بایست شماره کارت اعلامی و تصویر فیش را از طریق ایمیل sales@aromaonline.ir و یا شماره واتس آپ ۰۹۰۲۵۳۳۰۱۰۲برای ما ارسال نموده و یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.